Пошук по блогу

суботу, 25 березня 2017 р.

Натхнення від Анастасії Любарської


Доброго дня, росинки!

Як ваш настрій? В мене, Анастасії Любарської, чогось дуже романтичний) Мабуть, це весна впливає, а може, робота, яку я вам хочу показати. В нас з'явились новинки - висічки до колекцій.   З колекції "Love" із використанням новинок я створила дуже романтичний тематичний міні-альбом.

Сам міні-альбом по обкладинці розміром 21х11. Саме такий розмір мені здається дуже стильним. 
Вже на обкладинці я використала дві висічки з набору та ще одну новинку - чіпборд молочного кольору.



Трішки історії про створення) Цю пару я не знаю, але шукала саме таку - молоду і дуже-дуже милу та "негламурну". Ці підлітки надзвичайно романтичні. Да-да, слово "романтичний" буде часто тут повторюватись))) Так от, я знайшла їх через єдиного знайомого підлітка. Тепер це буде для них дуже приємним подарунком.
Перший розворот. Просто знайомство з героями. Янголятко і джентельмен) Знову той же самий фоновий чіпборд та багато висічок.


Другий розворот. Тут наші пташечки лише обіймаються)
На цьому та усіх подальших розворотах на одній стороні фото, на іншій кишенька для важливих дрібничок - листів, романтичних записок, квітків тощо. І тежик в кожній кишені, які вирізала з одного з листів колекції.


Третій. Пара вже ближче)) Вже багато слів про кохання... Із декору в альбомі окрім висічок та "вирізалок" є заембошені відбитки штампів (білим, чорним та сріблястим кольорами), трішки брадс та вощений чорний шнур.


Четвертий, останній розворот. Нарешті вони поцілувались!) Рамкою-висічкою підкреслила цей чудовий момент. А чіпборд-баннери залишила пустими. Може, вони самі захочуть щось там написати - чіпик це дозволить.


І трішки деталей:




Бажаю щастя цій милій парі і усім вам, наші любі! Побільше романтики в ваше життя!


3 коментарі: