Пошук по блогу

суботу, 27 травня 2017 р.

Тревел колекція - папір, чіпборд, висічки. Відео огляд від Євгенії Чунис.

Всім привіт!

Сьогодні з вами своїми враженнями про тревел колекцію
 буду ділитись я, Чунис Євгенія.

Ви вже заглядали до магазинчику ROSA?
 Ще ні?

Тоді  я покажу тут останні новинки  і роботи з них :)
Запрошую вас переглянути коротенький огляд цього чудового паперу та доповнень до нього.


У мене склалась листівка, хоча папір породжує купу ідей і в планах сторіночка, а ще мрію про тревелбук :). 
Припали до душі мені ці приглушені благородні кольори.


Тревел колекція для мене виявилась дуже зручною в роботі, оскільки має багато вирізалок, як крупних  - на підложки, так і дрібних - на доповнення і акценти.   


Кольори на сторінках перегукуються, що дуже спрощує роботу і ваші сумніви з поєднанням.

.

А ще  великий плюс в  наявності великого вибору тематичних чіпів і висічок на клеєвій основі 


З вами була Євгенія. Зичу вам багато натхнення та подорожей країною творчості.




2 коментарі: