Пошук по блогу

пʼятницю, 23 червня 2017 р.

Мереживна срібна ніч... Натхнення від Надії Олійник


Вітаю!
 З вами Nadin BlackBerry

Запрошую вас прийняти участь в нашому завданні, де ОЕ один з найулюбленіших матеріалів будь-якого скраперу - чіпборд!

Давно я не робила нічого суто для себе коханої) прийшла пора виправити це непорозуміння!
От я і вирішила задекорувати коробку для свої дрібниць. Стиль - мій улюблений - темний та лаконічний. Від поєднання чорного й срібла повіває готикою - все як я люблю) Як декор я обрала лише мереживо та чипборд ROSA Talent і трішки ембосингу все тим же сріблом.
Мереживо приклеїла на пофарбовану коробку, зверху чипборд і покрила усе фарбою ще два рази. Потім сухим напиленням нанесла фарбу металік. Результат нагадав мені ефект черненого срібла.




Коробка чимала - 20*20*15 см. Великі фрагменти чипборда зіграли прекрасни тандем із мереживом. Чип міцний і гарно переніс трьохразове покриття фарбою. 

І ще скажу про міцність самої короби і усіх заготовок ROSA Talent. Допоки я не взялась за її декорування - коробка успішно прошла краш-тест - попала моєму хлопчику в руки, адже це чи не найулюбленіша забавка дітей його віку. Отож більше тижня вона служила йому стільцем, сходинкою. По кілька разів тринадцятикілограмовий малюк намагався у неї влізти( що виглядало вкрай кумедно, бо влазив він лише по коліна) і складав туди різні-різні речі. Думала, коробка не витримає.  Проте після конфіскації вона виявилася цілою і неушкодженою, усі стики прилягають щільно. як і раніше) 

Я дуже з цього приводу задоволена і впевнена, що такий короб прослужить у домівці довго-довго.





Дякую за увагу!




3 коментарі: