Пошук по блогу

суботу, 8 липня 2017 р.

Натхнення від Анастасії Любарської


Привіт, росинки!

Хочу вам показати, як я задекорувала дуже корисну річ - Піднос з ручками МДФ 



Ось такий він був, до речі, і до декорування дуже симпатичний.

Скажу чесно, перефарбовувала багато разів)) Все ніяк не могла зрозуміти, як краще. І нарешті, зупинилась на такому варіанті:

Піднос з ручками МДФ 37х26,5х6,5см ROSA TALENT


Дно підноса  вкрила крафт-папером, мені здалось, що дуже пасує до кольору.


Боковини прикрасила нашим чудовим чіпиком, візерунком через трафарет та штампінгом.


Чіп розмістила так, ніби ця штучка вже не нова та поборена часом.


А ось так я використовую вже моє творіння. Через великий розмір та високі бортики піднос виявився дуже зручним для того, щоб складати мій скрап-скарб по поточній роботі. А ще він радує моє око))



Дякую за вашу увагу та най мир буде у вашому домі!

7 коментарів:

  1. Ух ты! Я теперь тоже хочу себе такую штуку!!))) очень круто!!

    ВідповістиВидалити
  2. Як гарно та функціонально! Молодець!)

    ВідповістиВидалити
  3. Клас! Річ, яка, традиційно, є помічником на кухні, виявляється, може стати супер функціональним у скрапі. Молодець!

    ВідповістиВидалити
  4. Настя, гарна таця вийшла ;)! Літо прийшло, усі фотки тепер на природі)

    ВідповістиВидалити