Пошук по блогу

четвер, 31 серпня 2017 р.

Шоколадна серветниця. Натхнення від Ліна Bolinka.

Всім привіт!
Сьогодні з вами Ліна Bolinka і я хочу показати вам свою новеньку серветницю, яка в мене створилась в смачному шоколадному кольорі) Побачивши цю чудову заготовочку, я одразу захотіла її мати, а ще мене надихнули наші новинки акрилові фарби пастельних кольорів і я вирішила ці матеріали поєднати. Нижче в лінках можна глянути, що саме я використала. Трафарет-мереживо чудово поєднався з горошками та прикрасив боковинки серветниці.

Отже, запрошую переглянути фото моєї серветниці:



Одну з боковинок я прикрасила солодощами, щоб підтримати загальну тему) 





Тут хочу звернути увагу на дуже гарну текстуру дерева заготовочки


Так виглядає серветниця зверху- шоколад та милі горошки)


Середину серветниці пофарбувала нашою новинкою - акриловою фарбою персикового кольору, трохи додавши до неї білого акрилу. 
Ще хочу поділитися секретиком: щоб кришечка серветниці легко ковзала, потрібно перед фарбуванням її трохи зачистити наждачним папером, а коли вона буде повністю готова, тобто вже покрита лаком, якщо є нерівності знову зачистити та натерти краї парафіном)


А тут наші фарбочки та трафарет, які я використала


Така от краса прикрашатиме мою кухню! 
І погодьтеся це не тільки гарно, але й практично)
Бажаю всім гарного настрою та натхнення!
А з вами була Ліна Bolinka)
До нових зустрічей!


5 коментарів:

  1. Дуже класна серветниця. А горошинки - це серветка чи акрилом зроблено?

    ВідповістиВидалити
  2. Стильна робота! Обов'язково спробую))

    ВідповістиВидалити
  3. Така вона капучінова та серветниця! Мабуть мені теж треба серветниця) дяк за поштовх ;)

    ВідповістиВидалити