Пошук по блогу

четвер, 28 вересня 2017 р.

Результати БХ "Впізнай Фею". Росинка №2

Привіт, росинки!

Ну що, хто вгадав мої серденька в Блог-Хопі "Впізнай фею"?)) Так, ці листівочки у цікавій формі зробила я, Анастасія Любарська (Harmony). Хіба не схоже на мої творіння? Тільки одна людина мене вгадала))) Але подаруночок від мене отримає Lapusya.ua, вітаю! Напишіть мені stasymarypoppins@gmail.com Із задоволенням перешлю вам подарунок від мене)

Отже, будемо розглядати поближче?



Мереживо, пір'ячка, квіти та дуже приємні і ніжні кольори нашого дизайнерського паперу "Мереживо". Блакитний, рожевий, беж - і всі вони такі... припудрені, шеббішні) А візерунки на листах також тендітні та універсальні. Мені здається, ця колекція ідеальна для романтичних робіт.


Використала багато нашого чіпборду з тієї ж колекції та інших. Висічки допомогли підписати листівочки.


Дякую за вашу увагу, та най мир буде у вашому домі!

4 коментарі:

  1. Настя не только Lapusya.ua я тебя тоже узнала))) в коментариях есть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 2. Мне с начала казалось что Лина, но наверно все таки Настя Любарская

      Видалити
    2. Дашуль, а я про тебе і кажу, тільки ти і впізнала) Але так як ніхто не вгадав усіх, то подаруночки розігруються серед усіх, хто намагався вгадати) І від мене отримує подарунок - Лапуся)

      Видалити
    3. ААА)))) от воно що))) це в мене ще стрес не пройшов от і плутаю все((((

      Видалити