Пошук по блогу

суботу, 18 листопада 2017 р.

Адвент-календар своїми руками . МК і натхнення від Надія(BlackBerry).

Привіти!
З вами Надія(BlackBerry)
Час біжить невпинно швидко і давно вже пора готуватись до новорічних і різдвяних свят. Але особливо важливою ця підготовка є для діточок, адже налаштовує на відповідний настрій. А ще ці спогади обов'язково відкладуться у пам'яті й навіюватимуть приємне дітям, коли ті подорослішають. Ну зі мною це саме так)

Я вирішила цього року зробити своїм хлопчикам адвент-календар. Це чудова довготривала забавка й окраса інтер'єру до свят. Отже поділюсь з вами процесом створення, а нова колекція паперу New Year's Magic від ROSA TALENT стане нам першим помічником.




Чесно сказати, скраплю для дітей не досить часто, хоча свій творчий шлях починала саме з дитячого альбому. Так склалось, що скрап - це територія мого релаксу та відрив від реальності)
Але бувають моменти й випадки, коли натхнення відповідне й ну дуууже хочеться їх порадувати саме рукодільними штуками. От як зараз - просто мушу зробити їм адвент-календар.




Адвент(з латинської "пришестя") у християнстві - очікування пришестя Христа. У Римо-Католицькій церкві - чьотирьохтижневий безпосередньо піст перед Різдвом Христовим.

Адвент-календар(різдв'яний або ж новорічний календар) на Заході(Європа, США) - це традиційно 24-25 пакунків/конвертів/кишеньок, які дитина розкриває щодня по одному аж до католицького Різдва(25 грудня) й отримує солодощі, маленькі іграшки чи приємне завдання - тобто будь-яку цікавинку, яка спаде вам на думку. Така цікава штука допомагає перетворити очікування Різдва у справжнє захопливе дійство.

Такий календар можна приурочити й до православного Різдва, яке святкує більша маса населення нашої країни або ж взагалі до Нового Року. Й кількість пакуночків можна коригувати на свій розсуд - це вже вам вирішувати тривалість гри - увесь грудень чи всього 1-10 днів до свята. Основна мета - подарувати дитині приємні емоції. Отож, спробуємо зробити адвент-календар власноруч.

Для роботи нам знадобиться:


  • скрап-папір(6-10 листів 12")
  • скраппапір із картинками для вирізання, висічки або інший декор;
  • ножиці;
  • лінійка, дошка для бігування(килимок та паличка);
  • клей універсальний;
  • бавовняний або інший шнур, міцна нитка чи стрічка;
  • додатковий декор(я обрала міні-фігурки із ДСП та спрей з фарбами для їх фарбування).
Ось такий шикарний папір із нової колекції - він мене просто заворожив)





Чудовим плюсом кожної колекції паперу від ROSA TALENT є наявність таких от листів із картинками для вирізання. Це дає можливість зробити чудовий виріб із мінімумом додаткового декору або й взагалі без нього.







А ще я люблю вирізати))) Цей процес повертає мене у дитинство. 



А це - чудовий набір фігурок для декорування. Вони із ДСП: досить товстенькі і міцні, проте це не заважає їм бути водночас милими і вишуканими. До того ж ця краса у міцній коробці.



На сайті безліч різноманітних наборів по різних тематиках. Зокрема два різних із новорічними фігурками.



Приступаємо до роботи!
Я до усіх процесів підхожу зі сторони економії - так і тут. В мережі є безліч схем маленьких коробочок, та я все ж розробила свою) - для коробочи 10*5*2 см. На перший погляд вона може здатись замалою, але повірте, для пари цукерок та папірця із завданням цього цілком достатньо, хібащо ви плануєте класти туди щодня кіло шоколаду - звичайно коробка знадобиться побільше)))

Для однієї коробочки потрібен відріз паперу 15*15 см. Тобто з одного листа скрапового паперу ми отримуємо 4 коробочки.




Нарізаємо наш папір на потрібні шматки й бігуємо по вказаній схемі.



Так само по схемі обрізаємо зайве. 



Отримуємо такі от заготовочки. Взагалі якщо робити все поетапно, то процес творення не забирає багато часу.



 Ці заготовочки, звичайно, якщо ми правильно пробігували й обрізали))) легенько збираються у коробочки. Проте не варто спішити склеювати. Краще спочатку додати декор.





Для декору я використала лише витенки із відповідних листів та подекуди машинну строчку.





Тепер можна і склеїти)
На верхній частинці діроколом я зробила отвори для шнурочка, хоча можна просто наповнити коробочку й заклеїти.


Зауважте, що всі мої 24 коробочки вийшли різними - такий чудовий папір із новорічної колекції!






А ще я в самому кінці, вистроївши увесь календар одала бризок білого акрилу - особливо цікаво, по-зимовому виглядає на темному папері)





А тепер повернемось до крихітних фігурок: спочатку я хотіла ставити їх в середину пакуночків, щоб діти потім вішали їх на ялинку. Але ялинку ми зазвичай ставимо аж 24 грудня, тому вирішила, що фігурки стануть частиною календаря як декор, а потім в один день помандрують усі на ялинку, можливо разом із коробками)))

На сайті є такі чудові акрилові спреї Marabu - фарбувати такі речі ними - одне задоволення!


Кілька "пшиків" і чекаємо висихання.



Далі - моя улюблена "технологія" - сухе напилення. Золотиста фарба-металік дуже добре пасує до темних класичних кольорів.
наносимо сухою щіточкою мінімальну кількість фарби і отримуємо максимальний результат)



Ось така краса у нас виходить)





Залишилось тільки прилаштувати шнур чи ниточку)
Уже декоровані фігурки після використання можна акуратно скласти у ту ж міцну коробку, що іде з ними у комплекті.
Й зберігатимуться вони до наступних свят)



Отож, адвент-календар можна оформити по різному: викласти коробочки на стіл, комод; розвішати на шнурок. Я ж хотіла використати його як окрасу інтер'єру.
Для цього потрібна палиця, краще дерев'яна. У мене знайшлась лише пластмасова і, щоб це все естетичніше виглядало, я обвила її бавовняною стрічкою. Ще за дві частини стрічки вішаємо палицю на стінку, а на неї уже сам календар із прикрасами.





Визначившись із формою поговоримо про наповнення: найпопулярніший варіант звичайно - дрібні солодощі, але можна також поставити невеличкі іграшки. Також можна скласти записочки із підказками де знаходиться подарунок, що не влазить в календар за розмірами)))
Тут уже включаємо фантазію, розраховуючи власні можливості.

Я роблю календар одразу для обох своїх хлопців за класичною схемою - 24 пакунки, адже ми католики і святкуємо Різдво 25 грудня(хоча 7 січня теж святкуємо=)

Обираючи наповнення для свого адвент-календаря я відштовхувалась від положення, що Адвент - це все ж таки піст, хоча й радісний, котрий заключається у моральній підготовці до Різдва, медитаціях. Тому важливо не переборщити із веселощами. Не буду багато розважати на релігійну тему, але, надіюсь, ви погодитесь зі мною в одному: очікування свята не повинне стати кращим від самого свята і немає різниці до якого саме ви приурочили свій календар) Отож, я додала записки не лише з іграми, а й з певними завданнями: вивчити віршик, дитячу молитву, допомогти в цьому братику, допомогти в якійсь справі батькам(так-так, я досить сувора мама). Але на меті у мене було згуртувати свої хлопчиків і зайняти їх спільним ділом.



7 коментарів:

  1. Надюша, чудова ідея з пакуночками, з наповненням та оформленням з палицею) Я в захваті.

    ВідповістиВидалити
  2. Наденька, какие у тебя великолепные коробочки получились!!! Я прям рот открыла! Очень красиво! Такие они миленькие! И идея повесить их тоже классная!Скептически относилась к адвент-календарям, но в твоем исполнении он суперский!

    ВідповістиВидалити
  3. Надя, пакети суперові! Дуже атмосферний твій адвент! Нехай підготовка до свят вдасться та діти будуть задоволені сюрпризами на кожен день!

    ВідповістиВидалити
  4. Хорошая идея, к тому же-много коробочек не бывает)

    ВідповістиВидалити