Пошук по блогу

середу, 17 січня 2018 р.

МК по декоруванню стаканчика для олівців від Ліни Bolinka.

Привіт-привіт!
А я Ліна Bolinka підготувала для вас майстер клас по декоруванню стаканчика для олівців для своєї донечки) Вона, як і я, дуже любить малювати і вже олівців назбиралось море. Тож я вирішила, що їй буде приємніше брати олівчики з такого стаканчика та і всі олівці моєї художниці будуть в порядку.


Отже, для роботи нам знадобиться:
-  заготовка стаканчика
- грунт акриловий
- акрилові фарби
- пензлики
- клей-лак для дукупажу
- серветка для декупажу
- мотиви з декупажної карти
- трафарет (на фото нема, але в ході роботи захотілось додати)


Спочатку я заготовочку погрунтувала та гарно просушила грунт



Далі пофарбувала середину стаканчика ліловою акриловою фарбою, боки (там де буду наклеювати серветку) білою, а два інші ліловою акрилкою, яку змішала з білою для світлішого відтінку і також просушила


Потім починаю приклеювати серветки на білі боки стаканчика. Для цього вирізаю від серветки потрібний розмір та відділяю самий верхній шар


Приклеювати починаю з середини і обережно без поспіху приклеюю серветку, збільшуючи круг. Так не буде складок в результаті)


Ось так в мене вийшло! Краї серветки, які виступили, обережно обриваю, гарно їх змочивши клеєм. Можна ще, щоб краще обривались краї, провести по гранях стаканчика пласким пензликом


Далі на лілові сторони наношу орнамент золотою фарбою через трафарет


Гарно просушую фарбу


Потім беру фрагмент декупажної карти та замочую ненадовго (приблизно 30 секунд) в воді, витягаю та промокаю зайву вологу паперовими серветками. Поверхню стаканчика змащую клеєм та прикладаю в потрібне місце малюнок і також рясно змащую клеєм, розгладжуючи його. Обережно зайвий клей знімаю пензликом



Просушивши стаканчик, я додала бризки різними кольорами акрилки та декілька разів покрила його клеєм-лаком для декупажу. 
Ще мені захотілось прикрасити стакан написом "PENCIL". І ось така мила річ в мене вийшла!




З одного боку миле плюшеве слоненятко


З іншого - кучерява симпатична лялька)





Дуже надіюсь, що мій майстер клас сподобався та стане в нагоді!
З вами була Ліна Bolinka
До нових зустрічей!






Немає коментарів:

Дописати коментар